PROTOKÓŁ

z dnia 14.03.2023 r.

W dniu 14.03.2023 roku o godzinie 19.00 w budynku CAL odbyło się zebranie Rady Dzielnicy Kłokocin.

Z grona 15 członków RD obecnych na zebraniu było 10 osób.

  1. Przewodniczący Rady Dzielnicy przywitał wszystkich zebranych i przedstawił porządek zebrania, który został przyjęty bez uwag.
  2. Nie wniesiono uwag do protokołu z poprzedniego zebrania i przyjęto go jednogłośnie.
  3. Omówiono korespondencję dotyczącą spraw dzielnicy:

- wysłano pismo przekazujące wniosek mieszkańców w sprawie oświetlenia ul. Komunalnej

- wpłynęło pismo Zastępcy Prezydenta Miasta w sprawie rowów melioracyjnych – przypomnienie o obowiązku właściciela nieruchomości w zakresie utrzymania urządzeń wodnych: czyszczenia rowów i rurociągów drenarskich, wykaszania i wygrabiania skarp rowów, odmulania dna koryt rowów, utrzymywania drożności wylotów rurociągów drenarskich

- wpłynęło pismo Prezydenta Miasta w sprawie wyborów do Rady Dzielnicy – w związku z brakiem zgłoszenia wymaganej liczby kandydatów wyborów w naszej dzielnicy nie przeprowadza się

- wpłynęło pismo z Wydziału Geodezji i Kartografii w sprawie wniosku o zmianę ustalonego numeru porządkowego od ul. Dębowej na adres od ul. Komunalnej. W celu  zapewnienia jednolitej i ciągłej numeracji porządkowej oraz w celu uregulowania tej kwestii dla przyszłych budynków zaproponowano nadanie nazwy ulicy. Zwrócono się z prośbą do Rady Dzielnicy o zajęcie stanowiska w tej sprawie.

  1. Przedstawiono projekt uchwały dotyczący nadania nazwy ulicy – zaproponowana została ul. Kogucia. Odbyło się głosowanie Rady Dzielnicy – 9 członków było za przyjęciem nazwy ulicy, 1 osoba wstrzymała się. Uchwała Rady Dzielnicy została przyjęta.
  2. Nadchodzące wydarzenia - spotkanie na zakończenie kadencji Rady Dzielnicy odbędzie się 18 marca br.
  3. Wolne głosy, wnioski.

Na tym protokół zakończono i podpisano. Protokołowała Justyna Hanusek.